مجلس، بلند گوی دشمن یا مردم؟! 
سلسله نشست های تببینی پیرامون انتخابات اسفند 94، در شیراز با حضور فعالین دانشجویی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی همچنین طلاب و اساتید

اولین موضوع: مجلس؛برای جمهوریت یا اشرافیت سیاسی

استاد:مجتبی احمدی(عضو شورای مرکزی اتحادیه بین المللی امت واحده)

مهمان ویژه:رضا طبیب زاده شاعر جوان اهل بیت علیهم السلام 

وعده ما دوشنبه 5 بهمن ماه  94 راس ساعت 18:30 
مکان:، کلبه، بلوار نصر، روب روی جهانگردی، مسجد ابالفضل طبقه بالا حسینیه انقلاب اسلامی
*بیانیه حسینیه انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات را در ادامه مطلب بخوانید

بسمه تعالی

با نزدیک شدن به ایام انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی فعالیت گروه ها ، احزاب و تشکل های فرهنگی سیاسی اغلب در سطح حمایت از شخص یا لیست مشخصی تعریف می شود. اما مسئله مهمی که همواره مورد غفلت واقع می شود، اقدام و حرکت اصولی و منسجمی در زمینه سازی انتخاباتی پرشور و حداکثری به عنوان یکی از مظاهر مهم جمهوریت نظام اسلامی که موجبات تقویت و استحکام پایه های نظام خواهد شد و از طرفی توجه به این مهم که انتخابات فارغ از نتایج اش و طریقیت آن، خودش موضوعیت دارد و بهترین فرصت برای رشد و آگاهی مردم است.

حضوری حداکثری، انتخابات آگاهانه و رشد محور با توجه به نقش آحاد مردم، عینی کردن شاخص های نماینده آرمانی، نقد و بررسی سیستم فعلی مجلس و طرح مجلس مطلوب، تشریح عینی نسبت مسئله نفوذ و انتخابات پیش رو، تبیین شاخص ها و اصالت دادن به تعقل و رشد مردم بجای روی آوردن به لیست های ساندویچی از بالا به پایین و نهایتا گفتمان سازی که می تواند منجر به تصمیم سازی شود اقدامات مهم و مهجوری است که علی رغم تاکیدات مکرر رهبرمعظم انقلاب اسلامی متاسفانه در هیاهوی انتخابات ها به فراموشی سپرده می شود.

فلذا در همین راستا "حسینیه انقلاب اسلامی" ، در انتخابات پیش رو رسالت خود را تبیین و عملی کردن موارد مهم ذکر شده می دانند و از هیچ کاندیدا و یا لیستی حمایت نخواهند کرد. طبیعی است ورود افراد و حمایت از کاندیداها از موضع شخصی می باشد.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی
حسینیه انقلاب اسلامی